پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 120035
رضازاده بياييد من مي روم
تاریخ انتشار : 1393/10/10 12:48:40
نمایش : 1302
سرمربي پيشين تيم ملي وزنه‌برداري کشورمان گفت: در صورتي که رضازاده بدون مشکل در انتخابات حاضر شود من قطعا کنار خواهم کشيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کوروش باقري در خصوص تصميمش براي ثبت‌نام در انتخابات فدراسيون وزنه‌برداري اظهار داشت: من با پيشنهاد رضازاده کانديدا شدم و مهندس زرين‌گل نيز لطف زيادي به من داشت و به همين دليل قرار است ثبت‌نام کنم.

وي افزود: البته بايد بگويم که رضازاده ۹۹ درصد از کارش درست شده و من نيز آمده‌ام تا اگر يک درصد رضازاده به مشکلي بر خورد بتوانم در انتخابات با توجه به نزديکي افکارم به رضازاده شرکت کنم.

سرمربي پيشين تيم ملي وزنه‌برداري کشورمان در پاسخ به اين سؤال که آيا در صورت حضور قطعي رضازاده وي کنار خواهد کشيد، خاطرنشان کرد: در صورتي که رضازاده بدون مشکل در انتخابات حاضر شود من قطعا کنار خواهم کشيد.

باقري ادامه داد: قبل از اين هم روساي هيئت‌ها چندين بار با من تماس گرفتند و پيشنهاد دادند تا براي رياست اقدام کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که نظرتان در خصوص صحبت‌هاي بهداد سليمي مبني بر اينکه از رفتار گذشته با کوروش باقري پشيمان هستم چيست، عنوان کرد: من از ابتدا نيز با کسي مشکلي نداشتم و گفته بودم که مسائل گذشته را از چشم ورزشکاران نمي‌بينم و عده‌اي از بيرون شيطنت مي‌کردند و آتش‌بيار معرکه بودند. اکنون نيز ديگر علاقه‌اي به بازگو کردن مسائل گذشته ندارم و هرچه بوده گذشته است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html